«Промоція локального культурно-туристичного продукту є одним із пріоритетів стратегії регіонального розвитку», – Ігор Шинкарюк

За словами Ігоря Шинкарюка, про реалізацію унікального проєкту «Дорога вина та смаку Закарпаття» йшлося на конференції «Етногастрономічний туризм – драйвер розвитку туристичних дестинацій», яка днями відбулася в Одесі.
У межах заходу керівництво Міністерства культури та інформаційної політики, представники виноробної галузі, українські та міжнародні експерти обговорили популяризацію винної справи у контексті розвитку етногастрономічного туризму в країні.
«Промоція локального культурно-туристичного продукту є одним із пріоритетів стратегії регіонального розвитку. 
Маршрут «Дорога вина та смаку Закарпаття – це чудова можливість пізнати наш край ще ближче та на смак, ознайомитися з місцевими кулінарними особливостями та процесом виробництва крафтових вин, які відомі далеко за межами регіону та країни», – підкреслив заступник голови Закарпатської ОДА.
Ігор Шинкарюк зауважив, що поєднання гастрономічних і туристичних родзинок нашого краю відкриває нову сторінку в історії туризму Закарпаття.
Також він додав, що для того, аби подорожі були незабутніми та більш комфортними, в області активно розбудовують туристичну інфраструктуру та поглиблюють співпрацю з іноземними партнерами. Розвиток туризму в громадах та регіоні загалом залежить і від якісної взаємодії представників органів місцевої та державної влади.

Коментарі

Додати коментар

Залишити коментар

оновити, якщо не видно коду